سازش ایران و غرب
سازش ایران و غرب

کلاً پسندیدست که آدمی با یکی دوست باشه، اما مسلماً دوستي ميش و گرگ عاقبت خوبی نداره!!!

آدم با یکی دوست می شه که باهاش یه وجه شباهتی داشته باشه.

حالا خودمونیم وجه تشابه ما با غرب تو چیه که بعضی­ها اینهمه دنبال اینن که با اون یه رابطه­ای برقرار کنن؟؟؟ یا به قولی اهاش دوست بشن، یعنی اونا هنوز نفهمیدن که دوستی با غرب به ضرر ماست، مگه نه اینکه تیمرمن رئیس میز ایران تو وزارت خارجه آمریکا گفت: «برقراری روابط [ایران و آمریکا] به معنای ختم انقلاب است. زمانی که ستون مبارزه با آمریکا فرو بریزد، کل انقلاب فرو خواهد ریخت. (ایران، دیروز، امروز، فردا، ص 320)»

پس اگه می بینید که اونا پا پیش گذاشتن و دم از روابط دوستانه می­زنن برای اینکه فهمیدن با جنگ، تحریم و این حرفها  نمی­تونن ایرانو مجبور به کاری بکنن و این کارها فقط به ضرر خودشونه لی ­ها هامیلتون عضو کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا میگه: «داشتن روابط بد با ایران، سیاست خارجی آمریکا را تا حد زیادی پیچیده و وخیم کرده است... سیاست ما ایران را منزوی نمی­کند بلکه ایالت متحده را منزوی کرده است. (آمریکا و براندازی جمهوری اسلامی ایران،کامران غضنفری، ص 218)» و به قول سعدی: «دشمن چون از هر حیلتی باز ماند، سلسله دوستی بجنباند تا به‌ دوستی کارها کند که در دشمنی نتواند.» به خاطر همینم ادوارد شرلی می گه: «اگر ایرانیان آنقدر بی­احتیاط باشند که پیشنهاد گشایش باب مذاکره با آمریکا را بدهند، ما باید با تمام وجود از این پیشنهاد استقبال کنیم. اگر ایرانی­ها چراغ سبز نشان می­دادند، ما در یک چشم برهم زدن در آنجا بودیم. (آمریکا و براندازی جمهوری اسلامی ایران،کامران غضنفری، ص 220)» آخه ته تهشم اگه ایران دست این گرگ­ها رو که برای دوستی دراز شده پس بزنه ازش یه جوره دیگه استفاده می­کنن پاتریک کلاسون میگه: «هدف من القای این مطلب به مردم ایران است که آمریکایی­ها دوستان شما هستند ولی دولت ایران مانع گفت­وگوی شما با آمریکا است، «سیاست مذاکره» با «سیاست تحریم» کاملاً سازگار است و ترکیب این دو سیاست، از بسیاری جهات کارآیی بیشتری دارد. (آمریکا و براندازی جمهوری اسلامی ایران،کامران غضنفری، ص220)»

 آره... خوبه که آدم یکم جیگر داشته باشه!!!

 انقدر نترس مگه اونا تو این 34 سال چه کار تونستن بکنن که حالا شما ...؟؟؟

ما که می دونیم شما چتونه [پس کسانی را که در دل هایشان بیماری (نفاق) است می­بینی که در دوستی آنها شتاب می ورزند، می­گویند: بیم داریم که حادثۀ بدی به ما برسد. امید است خدا شفتحی (برای مسلمین) یا کاری از جانب خود پیش آورد تا آنها بر آنچه در دل هایشان پنهان می­دارند پشیمان گردند.(مائده/52)]

 

اما دیگه اینو هم ما می دونیم هم ریچارد نیکسون رئیس جمهوری اسبق ایالات متحده: «سیاست آمریکا اغلب شبیه رجزخوانی خصمانه، فاقد راهبرد است. اگر حرف با عمل همراه نباشد، بی­معنا و بی­اثر خواهد بود. (آمریکا دنیا را به کدام سو می­برد، بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب شناسی، ص32)»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:ایران, غرب, آمریکا, سازش ایران و غرب, دوستی ایران غرب , ] [ 15:45 ] [ محمد ] [ ]